Rodzaje zajęć


TRX -

Nowoczesny trening w zawieszeniu z wykorzystaniem specjalnych taśm. Twórcą tej metody jest amerykański komandos Randy Hetrick. Podczas tego treningu wykorzystujesz ciężar swojego ciała i grawitację, by stworzyć opór dla Twoich mięśni. Ćwicząc na TRX poprawiasz nie tylko siłę i wytrzymałość, ale także wzmacnisz „stabilizatory” mięśniowe.


TRENING FUNKCJONALNY -

skupia się mniej na trenowaniu specyficznych mięśni, jak bicepsy czy mięśnie brzucha, a bardziej na zyskiwaniu siły w wykonywaniu ruchów złożonych, które stosujemy w życiu codziennym. Ten typ ćwiczeń mniej zużywa mięśnie i stawy, a także pomaga poprawić koordynację, równowagę i stabilność. Uginanie przedramion z hantlami nie przekłada się na życie codzienne, ale uginanie przedramion połączone z przysiadem jest jak podnoszenie dziecka. To najlepszy sposób na przełożenie tego co robisz na siłowni na życie codzienne.

By twoje ciało mogło zachować kondycję, należy dołączyć fitness funkcjonalny do treningów.


ZUMBA - połączenie tańca i fitnesu; to bardzo innowacyjny systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami.
Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych.

 Zumba ...
... to przede wszystkim ŚWIETNA ZABAWA, uczestnicy nie zdają nawet sobie sprawy, że cwiczą i po prostu wracają bo niesamowicie spędzaja czas, a po pewnym okresie zaskakują ich rezultaty.

... jest INNA, ekscytująca i motywująca muzyka, wiele rytmów, proste ale bardzo ciekawe kroki, całkowicie innowacyjny format klasy.

... jest ŁATWA, zaprojektowana dla wszystkich, bez ograniczeń wiekowy, kondycyjnych lub umiejętnościowych, po prostu każdy może to robic. Prosta kombinacja kroków oraz unikalna formuła Zumby sprawia, że bawisz się już od pierwszych zajęc.


....no i EFEKTYWNA !!! Lekcja cardio z elementami treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi Twoje ciało.


LATINO SOLO LADY STYLE

 

To fuzja tańców wywodzących się z rejonów Ameryki Łacińskiej, a więc salsy, bachaty, merengue i cha-chy ze szczyptą odważnego reggaetonu i zmysłowego jazzu. Wszystkie prezentowane kroki umożliwią doskonałe opanowanie danego tańca, a także pomogą w tworzeniu własnych układów oraz żywiołowych improwizacji. Podczas zajęć ukształtujesz swój własny, niepowtarzalny styl i nabierzesz ruchów charakterystycznych dla partnerki i partnera w tańcu. Jeśli chcesz poczuć się niezwykle, nabrać więcej pewności siebie, więcej wewnętrznej radości i oczywiście poprawić swoją kondycję te zajęcia są dla Ciebie! Po zajęciach z radością ruszysz na parkiet, zabłyśniesz i odniesiesz wymarzony taneczny sukces. Podczas zajęć wspólnie pracujemy nad ekspresją oraz techniką tańca, a także nad muzykalnością i gibkością.


BS (rzeźbienie ciała - Body Sculpting ) - Zajęcia o umiarkowanej intensywności, przeznaczone dla wszystkich. Ćwiczenia które mają na celu spalenie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie i ujędrnienie wszystkich grup mięśniowych ( ręce, klatka piersiowa, brzuch, grzbiet, pośladki, uda ). Podczas zajęć wykorzystywać można stepy, ciężarki, gumy, piłki. Całość zajęć zakończona krótkim stretchingiem.
Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania. 

 


ABT (brzuch, pośladki, uda - Abdominal, Buttocks, Thighs) - zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała i spalanie tkanki tłuszczowej. Prowadzone są w umiarkowanym tempie. Ćwiczenia na brzuch, pośladki i uda poprzedzone są rozgrzewką, a kończą się 5 min. stretchingiem.
Zajęcia prowadzone mogą być z wykorzystaniem stepu, gum, piłek itp. Całość zajęć zakończona krótkim stretchingiem.
Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.


TBC (Total Body Conditioning) – intensywne ćwiczenia ogólnorozwojowe. Spalają tkankę tłuszczową, poprawiają kondycję fizyczną, wzmacniają i ujędrniają wszystkie grupy mięśniowe ( ręce, klatka piersiowa, brzuch, grzbiet, pośladki, uda ). Część główną poprzedza intensywna rozgrzewka, często z wykorzystaniem stepu. Ćwiczenia wykonuje się z obciążeniami z wykorzystaniem różnych przyborów ( ciężarki, gumy, piłki ). Całość zajęć zakończona krótkim stretchingiem.
Zajęcia dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych.


PŁASKI BRZUCH - zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni brzucha. Zajęcia składają się z części wstępnej – cardio, która ma na celu podniesienie tętna w celu spalania tkanki tłuszczowej. Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami. Całość zajęć zakończona krótkim stretchingiem.
Zajęcia dla średnio zaawansowanych.


STEP Zajęcia choreograficzne z użyciem stepu. Układ choreograficzny łączący elementy tańca opiera się na kombinacji podstawowych kroków. Zajęcia te nakierowane są na spalanie tkanki tłuszczowej, wzmacnianie i ujędrnianie dolnych partii mięśniowych oraz poprawiają koordynację i pamięć ruchową.
Zajęcia dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych.


FIT BALL Zajęcia o umiarkowanej intensywności z wykorzystaniem piłek o średnicy 55 - 65 cm. Spokojne zajęcia wzmacniające wszystkie partie ciała oraz relaksująco – rozciągające. Ćwiczenia z piłką należą do grupy ćwiczeń równoważnych. Poprzez szukanie balansu w czasie wykonywania ćwiczeń wzmacniają się mięśnie posturalne (odpowiedzialne są za utrzymanie prawidłowej postawy).
Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.


GIMNASTYKA ODCHUDZAJĄCA - zajęcia przy spokojnej muzyce, łączące cechy rehabilitacji i fitnessu, Krótka spokojna rozgrzewka ma na celu podniesienie tętna w celu spalania tkanki tłuszczowej, a następnie wykonuje się ćwiczenia wzmacniające wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia z niewielkimi obciążeniami oraz mała ilość powtórzeń pozwoli każdemu na aktywne uczestnictwo w lekcji. Doskonałe zajęcia dla osób starszych, z nadwagą, z bólami kręgosłupa itp. Całość zajęć zakończona stretchingiem.
Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.


STRETCH & RELAX (zajęcia rozciągająco relaksacyjne) - lekcja poświęcona rozciąganiu wszystkich partii mięśniowych, prowadzona przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce. Dzięki regularnemu rozciąganiu ciało staje się bardziej elastyczne i przygotowane do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach. Stretching wspaniale likwiduje przykurcze mięśniowe, które mogą być spowodowane np. siedzącym trybem pracy czy treningiem siłowym.
Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.


PILATES - Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała, w szczególności mięśnie głębokie brzucha, grzbietu i miednicy. Ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce, w rytmie własnego oddechu. Pilates wyrabia nawyk utrzymania prawidłowej sylwetki oraz podnosi próg czucia własnego ciała. Dzięki ćwiczeniom wzrasta świadomość ruchu i koordynacja. Świetne uzupełnienie każdego treningu. Ponieważ zajęcia w niewielkim stopniu obciążają stawy, pilates jest bardzo bezpieczną formą, proponowaną wszystkim, także dla osób po kontuzjach.

JOGA - Joga zajmuje się rozwojem człowieka zarówno w sensie fizycznym, psychicznym, jak i duchowym. Pozwala integrować myślenie, emocje i działanie, prowadzi do osiągnięcia równowagi i harmonii, zatem jest doskonałą metodą pracy, nie tylko z ciałem. Buduje piękną sylwetkę, poprawia stan zdrowia, działa również kojąco na nerwy, wycisza umysł. Systematyczne ćwiczenia mają działanie profilaktyczne na większość chorób. Dodają energii i siły działaniom w codziennym życiu. Zajęcia dla wszystkich.

 FLEXI BAR -Zajęcia z Flexi-Bar to zabawa połączona z treningiem siłowym i wytrzymałościowym. Angażuje prawie całe ciało, pobudza przemianę materii, wzmacnia koncentrację, mode
luje sylwetkę, leczy kręgosłup, wzmacnia mięśnie tułowia, poprawia koordynację, przyspiesza akcję serca, pomaga także odzyskać formę kobietom po porodzie.

Flexi-Bar to 150-centymetrowy drążek, zakończony dwoma ciężarkami z kauczukowym uchwytem pośrodku. Osoba ćwicząca, wprowadzając go w drganie, zmusza swój organizm do pokonywania powstałej w wyniku wibracji siły odśrodkowej. Podczas ćwiczeń pracują: mięśnie głębokie obręczy barkowej, głębokie i powierzchniowe prostowniki grzbietu, proste i skośne mięśnie brzucha, mięśnie dna miednicy.

Specjalnie opracowane ćwiczenia znacznie wzmacniają mięśnie tułowia, w krótkim czasie stabilizują kręgosłup, usprawniają postawę i optymalnie zapobiegają bólom kręgosłupa oraz problemom z krążkami międzykręgowymi. Kobietom, które chcą wrócić do formy po ciąży, Flexi-Bar wzmacnia mięśnie miednicy


BALET dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym

Taniec nowoczesny- Nauka i kształtowanie umiejętności tanecznych w nowoczesnych formach ruchowych



Masaż:

  • Klasyczny
  • Wspomagający odchudzanie
  • Leczniczy
  • Relaksacyjny

  • Porady dietetyczne – opracowanie diety odchudzające indywidualnie do potrzeb klientki, zapewniające organizmowi potrzebną ilość podstawowych składników odżywczych, dzięki czemu jest zdrowa i bezpieczna oraz reguluje metabolizm.

 

 





Partnerzy